Sunday, December 30, 2012

Patutlah Banyak Giler Pelawat Masuk Blog Gua Sejak Akhirnya


Agak menghairankanlah jugak aku semenjak dua tiga hari kebelakangan ini. Entah sejak bila dan kenapa blog picisan milikku ini secara tiba-tiba menerima banyak trafik masuk dengan begitu mendadak sekali.

Pelik jadinya gua beb, seingat aku belum pernah tercatat dalam sejarah aku berblogging begitu banyak SEO yang diterima blog aku. Sejak jadi student Bachelor nih, kalau nak diikutkan aku ni bukanlah rajin sangat nak mengemaskini blog ni. Seriously aku memang sudah bosan hendak blogging lagi beb, bukan bermaksud nak bersara cuma masa dah jadi semakin terhad lantaran lambakan kerja khusus yang diterima.

Dipendekkan cerita, rupanya baru aku tahu kenapa ramai giler orang datang menjengah blog picisan aku ini..




Tak sangka aku masih hidup lagi rupanya betina lahanat haramjadah nie.. 


Shacklesmith : Tulah beb, kecik-kecik tak nampak mampus.. Dah besar gedabak menyusahkan orang..

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget