Thursday, July 14, 2011

Senarai 50 Nama-nama Perniagaan Yang KELAKAR Dan MALANG Bunyinya!!


Setiap premis perniagaan memerlukan nama yang menarik, catchy dan sedap untuk didengari demi menarik perhatian pelanggan. Walaubagaimanapun, terdapat perbezaan ketara di antara nama yang menarik dan tidak masuk akal bagi sebilangan umum yang mengetahui akan kewujudan premis tersebut. Selepas mengulas mengenai betapa lucu dan tak masuk akalnya terjemahan bahasa Cina kepada bahasa Indonesia, kini kita terjah pula koleksi nama-nama kedai yang paling malang sekali diberi oleh pemiliknya sehingga kedengaran agak lucu sekali!

Nasib baiklah kedai-kedai ni semua bukan kat Malaysia, agaknya kalau adalah. Entah dah bankrupt ke tidak, walahualam. Maklumlah, macam mana nak tarik pelanggan kalau nama pun dah tak masuk akal dan jelik untuk didengari kan?. Jom sama-sama kita usha nama-nama premis perniagaan tu!!


















































2 comments:

soooooour said...

kat Malaysia ada x cawangan dorg??hehehe...

Shacklesmith said...

haha.. coming soon bro!!

bro owg johor kn??
cbe kat sberang tambak tu konfem ade punyer :)
dowg kan slalu lg awl drpd kte dlm bab2 kedai franchise drpd negri mat salih nih.. hehehe

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget