Thursday, July 28, 2011

Pelakon Bergaduh! : Neelofa Vs Fazura

Dunia hiburan tanah air, sememangnya tidak terlepas dari sebarang kontroversi baik selebriti dengan orang kenamaan, pihak produksi, sesama selebriti mahupun dikalangan orang biasa. Ada saja krisis yang berlaku dan seperti biasa media semasa mengaut keuntungan menjaja cerita berkenaan di muka depan akhbar dan majalah masing-masing. Sejak sebulan lalu dunia hiburan dikejutkan lagi dengan kontroversi terbaru iaitu pertelingkahan di antara pelakon baru Neelofa Mohd Noor dengan pelakon yang tidak perlu untuk kita perkenalkan lagi, Fazura Sharifuddin. Kecoh dalam Twitter para artis senior dan blogger's mengutuk Neelofa ni!

Dengar khabarnya, Fazura dan beberapa aktres lama yang lain telah berpakat untuk menjatuhkan Neelofa. Biar betul tu beb?? Popular sangat ke Neelofa ni lagi, aku pun baru kenal nama dia melalui bahan bacaan media beberapa bulan sudah.



Jom ikuti penjelasan dari Fazura mengenai kes.
Saya rasa, memang tidak ada logiknya untuk saya atau aktres lain berpakat untuk menjatuhkan dia. Lagipun, dia baru saja nak naik, jadi macam mana pula kami semua ni nak jatuhkan dia? Jika dia seorang pelakon yang hebat dan pernah merangkul sebarang anugerah, mungkin boleh dikatakan kami ini cuba menjatuhkan dia. Tapi, dia masih baru dan tidak berada di tahap mana-mana lagi. Bagi saya, apa yang dinyataan Neelofa itu sangat mencabar aktres yang sedia ada. Satu kenyataan yang sangat berani keluar dari pelakon baru seperti dia. Itu yang membuatkan saya agak hairan. Saya kurang pasti dari mana datangnya spekulasi seperti itu. Jika saya mahu berdengki dengan artis lain, rasanya lebih baik saya berdengki dengan kejayaan Lisa Surihani, Liyana Jasmay, Tiz Zaqyah dan bukannya Neelofa. Saya sememangnya tidak ada masalah dengan Neelofa dan saya tidak mahu melayan perihal remeh- temeh yang macam ini. Apa yang perlu saya lakukan sekarang hanya berserah saja perkara ini kepada Allah. \


Ada betul juga komen yang dilontarkan oleh Fazura tu, apalah kekdahnya dia nak jatuhkan pelakon baru macam Neelofa tu. Menghabiskan beras jer. Sapalah yang kenal Neelofa tu sangat kan?. Khabarnya kes ni Shacklesmith dapat tau di forum Cari yang ianya berpunca dari Neelofa yang dikatakan agak rapat dengan seorang kerabat Diraja yang juga merupakan buah hati kepada Fazura.


Saya sebenarnya sudah tidak mahu lagi memberi sebarang komen tentang perkara ini sebab saya tidak mahu mempunyai sebarang kaitan dengan hal ini dan juga Neelofa. Apatah lagi untuk melayan perkara ini dengan lebih serius, rasanya ia satu perkara yang sangat bodoh. Apa saja yang Neelofa ingin katakan selepas ini, semuanya terpulang kepada dia dan tolong jangan ganggu saya lagi.


Setakat cakap tanpa bukti tak gunalah Mek Lofa oii, tolong bagi proof yang para pelakon senior nak menjatuhkan mu. Kalau paranoid takut market tak naik-naik janganlah tuduh sembarangan, jadi pelakon baru kena hormat pelakon senior barulah dapat tambah ilmu sikit. Ini dah masuk-masuk terus nak buat kontroversi, apa punya adab ni weh??. Insaflah, sejak dituduh merampas Shah Jaszle dari Maria Farida kini


Kepada sesiapa yang tak kenal lagi Neelofan, baiklah Shacklesmith boleh tolong tunjukkan gambar-gambar panas dia yang bertebaran dalam ruang maya ini. Untuk pengetahuan korang, beliau adalah pemenang pertandiangan Dewi Remaja Karangkraf 2010. Patutlah bro, produk kilang menghasilkan artis kontroversi yang pakai singkat rupanya. Anyway, puasa dah nak dekat. Tolong jangan pandang dengan nafsu okay.


AWAS, TERLALU PANAS SEHINGGA BOLEH MENYEMBURKAN BIJIK MATA!!!










5 comments:

miss fatin izzanti sanusi said...
This comment has been removed by the author.
miss fatin izzanti sanusi said...
This comment has been removed by the author.
Shacklesmith said...

@miss fatin izzanti sanusi

ahaks, citer ni dah lame la awk :)

Fatin Izzanti said...

saje...nk komen jugakk ..hhhaahhaa

Shacklesmith said...

komen jela awk :)

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget