Tuesday, August 30, 2011

Pendedahan - Adlin Binti Abdul Jalil Adalah MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara!!!


Masih ingat lagi tentang pendedahan yang dibuat oleh pihak penggodam amatur yang menamakan diri mereka Gaysec yang membongkar dalang di sebalik watak sebenar MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara?. Sungguhpun, mereka menemui kegagalan kerana 'tersilap orang' namun ianya tidak mematahkan niat mereka untuk mencari siapa sebenarnya wanita tua gila meroyan itu. Mereka tidak lagi bersendirian, dengan dibantu oleh kumpulan yang menamakan diri mereka Kid-CSI Team dan berkat sokongan dari rakyat Malaysia (kaum Melayu Islam) akhirnya dalang di sebalik watak jahat itu berjaya dibongkar!.

Didapati bahawa Arlene Tan bukanlah watak utama dalam krisis ini, disebalik itu terdapat beberapa pemain yang turut serta dalam konspirasi dajjal ini. Tidak perlu disebut lagi mengenai Pepper Lim yang menggunakan pengaruh politik DAP-nya dengan menggerakkan taiko Lim Kit Siang dan Tony Pua untuk bertindak terhadap sesiapa yang mempersoalkan gerakan ateisme ini dan juga warga Melayu Singapura (the so called soliloqueer) yang turut serta mencerca agama Islam demi mempertahankan gaya hidup mereka yang songsang. Arlene Tan yang mengaku masih Islam walaupun tidak warak telah berbohong dengan menafikan bahawa beliau adalah seorang ateis meskipun telah membuat 'confession'.

Ketika pendedahan oleh Gaysec awal bulan lalu yang didapati tersilap, mereka telah memburukkan Gaysec dengan menyatakan bahawa Gaysec telah menfitnah Arlene Tan walhal kesilapan yang dilakukan oleh Gaysec itu adalah disebabkan pendedahan pra-matang mereka kerana belum punya bukti kukuh lagi. Seperti yang aku cakap tadi, Arlene Tan bukanlah watak utama cuma watak sampingan ajer. Banyak lagi dalang di belakang dia dalam helah dajjal ini.

Lihat di bawah dan cuba ketuk kepala anda dan berfikir apakah maksud semua ini?



PERSOALAANNYA? DIA MENGAKU SEBAGAI SEORANG YANG BERFAHAMAN LIBERAL DAN PLURALIS. MENGAPA BELIAU SUKA HENDAK BERCAMPUR DENGAN GOLONGAN YANG TIDAK PERCAYA TUHAN??


Kita tinggalkan saja Arlene Tan fokuskan kepada dalang sebenar watak Sitt Al-Wuzara. Bermula dengan pengkantoian Arlene Tan yang telah memberikan email Sitt Al-Wuzara kepada seseorang tanpa disedari (tidak sedar bahawa dia diperhatikan)



Ingat lagi dengan salinan nombor IC yang dikaburkan oleh Sitt Al-Wuzara yang mengakui individu pemilik IC tersebut adalah beliau sendiri. Benarkah Adlin Binti Abdul Jalil itu beliau?




Untuk pengetahuan lanjut bagi sesiapa yang ketinggalan, sila lawat laman Facebook ini mengetahui dengan lebih dalam akan kes ini.

Sesungguhnya pendedahan merupakan hadiah paling bermakna buat kita umat Islam Malaysia pada Syawal ini. Inilah kemenangan di akhir Ramadan, syabas diucapkan kepada Gaysec, KID-CSI Team dan Anonymous Malaysia yang bersama-sama berganding bahu membanteras kegiatan jahat ini. Turut menyokong mereka adalah rakyat Malaysia khasnya umat Melayu Islam yang telah mengenepikan segala perbezaan politik dan turut bersama menyokong perjuangan ini. Syabas diucapkan! Ini penyatuan sebenar kita. Semoga kita kekal bersatu!. Diharapkan pihak berkuasa iaitu Polis Diraja Malaysia dan SKMM mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang terlibat dalam gejala murtad ateisme supaya ianya tidak menggugat ketenteraman umat Islam!

Salam Aidilfitri diucapkan kepada seluruh umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia
MAAF ZAHIR DAN BATIN

2 comments:

Malaysia for all said...

ahahahaha mcmlah eye opening sgt mostlame ni padahal screenshot aje drpd fb wall dorang ptuiiii buat2 bijak aje.

Shacklesmith said...

Apa kau cakap nih hah bapok?

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget