Monday, November 8, 2010

Bermulanya satu penghijrahan,,

Assalamualaikum saya ucapkan kepada para pelayar internet yang sudi bertandang ke laman blog baru saya ini. Saya ingin memaklumkan kepada anda sekalian bahawa blog ini dibina bertujuan untuk menggantikan blog lama saya yang tidak lagi berfungsi akibat tidak dapat di log-in mungkin atas sebab2 tertentu. Justeru blog yang saya bina ini bukanlah bertujuan sebagai tambahan kepada blog saya yang lama tetapi sebagai kesinambungan kepada kandungan yang terdahulu. Saya masih tidak seberapa mengenalpasti mengapa blog saya yang lama itu tidak dapat dibuka kerana ada kemungkinan besar ianya digodam ataupun masalah database pihak pemilik laman yakni Google sendiri. Jikalau sekiranya ianya digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab, saya berharap 'beliau' mendapat balasan yang sepatutnya dari-Nya akan pula jika yang bersalah itu seorang kafir yang harbi. Saya mengharapkan laknat yang lebih azab sekali buatnya. Sesungguhnya perbuatan khianat yang menegakkan kebatilan itu tiada tempat untuk di dunia ini. Kembalilah kita kepada jalan-Nya.




ERATKANLAH PERSAUDARAAN SESAMA KITA

Salam ukhwah dari saya :)


No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget