Friday, May 4, 2012

LOL! Video Paling Lucu Penyokong Ambiga Yang Ditaja oleh PAS

Ikuti temubual eksklusif secara bersemuka oleh blogger GelombangKick bersama seorang peserta rusuhan BERSIH 3.0 asal Kelantan yang khabarnya ditaja oleh Tok Guru Nik Aziz (walahualam).



Betul ker Ambiga buat kebajikan untuk kebaikan umat Islam?. Tak pernah dengar pun dia sponsor program dakwah dan menderma kepada mana-mana masjid ataupun madrasah?. Entah celah ketiak berbulu mana si Ambiga ni berjuang untuk kepentingan Islam pun aku tak tau. Menganjurkan forum murtad nak mencabar kedudukan Islam adalah termasuk mendokong keadilan untuk kaum Nabi Luth. Memang sahlah kebanyakan otak pencacai PAS sudah sewel macam budak Teruna Pondok Timur tu. Bagi yang selalu merayau kat blog pro Barisan Nasional mesti korang tak boleh menahan ketawa membaca komen-komennya yang bodoh-bodoh belaka.

Quote paling bangang dan menggelikan hati sampai ketawa terbahak-bahak hingga terjatuh  kerusi lepas tu tergolek-golek gelak atas lantai pulak adalah ini ha..


Owh yer, by the way patutlah che abe tu sokong LGBT. Agaknya sebab nak menghalalkan perbuatan ini kot.


No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget