Monday, May 14, 2012

Jom Beli Bini Vietnam!


Alangkah gembiranya hati aku bila mendapat khabar berita yang amat seronok didengar nih!

Aku nih sudah 22 tahun sokmo hidup aku membujang tanpa seseorang bergelar kekasih. Hidup pun dah tak keruan tak tau mana nak cari bakal isteri. Sumpah gua mengaku masih lagi single beb!. Sudahler hidup aku sentiasa sibuk nak mencari rezeki sampai kekasih hati pun tak tercari lagi ditambah pulak dengan jumlah nisbah kaum wanita di Malaysia ni JAUH LEBIH KURANG DARI LELAKI!. Lagipun aku cakap betul siot, tak percaya pergi periksa kat jabatan perangkaan. Hahaha!.

Namun begitu apa boleh buat beb, redha jelah dengan takdir yang menimpa ini tambah pulak aku ni lelaki pemalu jadi payah sikit ler nak tegur awek. Kalau aku jenis lelaki players tu lain cerita ler bai, 1Malaysia semua tak kira negeri aku sapu!. Usahkan satu kat Malaysia jer, seluruh dunia pun aku sanggup. Haha, just kidding gua sembang kencang jer beb. Itupun kalau aku ni betul-betul players, tapi sebaiknya aku mengelak nak jadi jantan spesies cenggitu KERANA AKU BUKAN SEPERTI JANTAN-JANTAN OPORTUNIS YANG MELATA DALAM INDUSTRI POLITIK DAN HIBURAN TANAH AIR!.

Mungkin sekarang belum sampai jodoh aku lagi, dalam pada masa yang sama aku ramai kengkawan perempuan. Cuma aku masih mencari siapa yang terbaik ajer supaya dia menjadi pilihan tepat untuk aku buat pasangan hidup. Insyallah.

Ini cerita best aku baru terima dari blog abang Mazidul yang agak menarik untuk dikongsikan bersama korang. Sebenarnya kes ni dah lama berlaku cuma beliau (Mazidul) sesaja pi highlight-kan sekarang iaitu penjualan awek Vietnam untuk tujuan seks halal kepada lelaki Malaysia berbangsa Cina (Melayu tak layan sangat awek Vietnam, kecuali brader-brader keje kilang yang ade pekerja gadis Vietnam).


Gila babilah apek-apek ni sanggup melabur sebanyak USD$6000 (wasted) semata-semata nak berkahwin dengan awek Vietnam. Aku jamin ini bukan dah kira setakat gila babi sajer beb, INI TAHAP GILA BABI SAMPAIKAN BABI PUN JADI GILA!. Mamat Melayu yang kerja setempat dengan awek Vietnam kalau hendak menekel setakat beli belanja KFC ataupun McD jer tapi apek-apek ni sanggup perhabis (WASTING) life saving hanya kerana kegersangan cinta sejati angau-angau akan awek-awek Vietnam ini.

Penyudahnya, 'cinta sejati' yang diharapkan apek-apek tua ni tak kesampaian. Wang yang dilaburkan lebur begitu saja tanpa membuahkan hasil yang diharapkan. 'Anak dara Vietnam bergetah' yang diidamkan apek-apek untuk dikeronyoh batang peliaq tua mereka rupanya sudah dicemari najis AIDS/HIV sehingga satu 'tusukan nikmat' membawa padah!. Ada jugak yang lari ketika 1st day bersama barangkali kerana tidak tahan dengan bau tengik apek-apek tua yang kita sedia maklum sudah 'expired' walaupun barang masih berfungsi. Last sekali, sapa yang untung?. Tokan betina Vietnam jugak untong maa.

Kalau korang baca paper The Star, biro aduan MCA pimpinan sudah banyak kali kendalikan kes dengan menghebahkannya kepada media dan buat police report. Bukan sekali dua tapi sudah berkali-kali, nasib baiklah kepala Datuk Michael Chong tak botak dibuatnya gara-gara kes ini. Pelik jugak beb, bila waktu susah ni pandai cari MCA. Kenapa tak cari DAP yang kononyer terlalu 'demokratik' dan tak kronisme(?) itu. What sort of shit is happening right now dude?.

Itulah, hari-hari dok meratib 'Melayu bodoh' tapi sendiri diperbodohkan oleh jalang-jalang Vietnam ni tak sedar pulak beb. Ye, Melayu memang 'bodoh' sebab tak pandai nak memikat jalang-jalang murahan dari negara jiran untuk dibuat isteri. Dan Melayu jugak 'bodoh' sebab tak nak melaburkan sekali life saving semata-mata nak mengimport isteri. Kami jugak sebagai orang Melayu teramatlah 'bodoh' kerana kami tahu apa itu erti cinta sebenar yang tidak mudah dibeli dengan wang!

Sebagai penutup, aku sarankan kepada Melayu-melayu yang berangan hendak menjadi sepandai kaum itu supaya tidak melepaskan peluang melabur sebanyak USD$6000 untuk mencari pasangan hidup kerana cara tradisional mencari kekasih adalah lapuk dan ketinggalan zaman. Maka janganlah segan-segan menghubungi nombor yang tertera ini.


Shacklesmith : 'Berbaloi-baloi'.. Hahahaha!

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget