Thursday, July 21, 2011

Totally Hot (Posing Maut Dari 'Hantu Kum-Kum'!!!)

Era globalisasi pada abad ke-21 ini telah menyaksikan banyak perubahan. Bak kata orang, semuanya canggih-canggih belaka. Zaman dah moden lah katakan. Oleh itu tidak hairanlah kalau 'hantu' pun dah pandai bergaya sakan siap posing dengan pakaian yang style gitu lorh. Posing punyalah seram sampai Abang Nara pun dah tak mampu nak menulis panjang lagi.  Opps, Shacklesmith bukan nak bercerita pasal hantu ya!. Malam ni pun malam Jumaat. Tak pasal-pasal korang tak boleh lena pulak nanti.

Shacklesmith sebenarnya sedang memperkatakan tentang seorang pelakon drama seram bersiri 'Kum-kum' yang dikhabarkan telah muncul dalam majalah FHM bulan Julai 2011, Marsha Milan Londoh (AF3). Wah, bukan main lagi pose seksinya, tak pernah sepanjang hidup aku membaca FHM Malaysia punya gambar seseksi itu. Serius tu beb, FHM Malaysia ni yang paling 'jinak' dalam rantau Asia Tenggara. Kandungan kita tidaklah sepanas edisi Filipina, Singapura, Thailand dan Indonesia. Ini adalah bagi aku satu 'peningkatan yang baek punya!'. (Apa nak dihairankan, pembaca FHM di Malaysia bukan majoriti Melayu pun). Satu issue pun dah berharga RM10 lagipun berbaloilah sapa-sapa dapat cuci mata membacanya.

Bulan sudah heboh satu negara memperkatakan tentang khabar 'perkahwinannya'. Kini gambar panasnya pula yang tersebar. Apa pun bagi korang yang belum tengok gambarnya lagi. Sila-silakan, tengok dengan akal bukan dengan nafsu okay. Kredit gambar kepada Abang Nara dan Samax Forum Cari.





This poses reminds me of Park Hyun-Sun and of course, 11 of July is my birthday :)  

Mind blowing




No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget