Thursday, July 21, 2011

Kontroversi Gol Jaringan Drogba!!!

Walaupun aku hanya sempat menonton secara penuh konsentrasi separuh masa kedua permainan jer akibat leka bermain PSP. Aku dapat rasakan bahawa sememangnya match malam adalah sengit tapi hambar walaupun dibarisi pemain handalan seperti Fernando Torres, John Terry, Frank Lampard dan Didier Drogba tapi tak mampu melawan asakan pemain Olimpik Negara bawah 23 tahun. Sememangnya, permain malam ini adalah sengit disebabkan asakan dari pasukan tuan rumah. Tahniahlah aku ucapkan kepada penjaga gol negara Farizal Marlias, mungkin kalau beliau dikekalkan ke separuh masa kedua jangan haraplah Drogba dapat gol tu.

Cuba korang lihat kembali adakah ianya boleh diperkatakan gol yang cemerlang?. Terus-terang aku cakap, aku sendiri tak nampak jaring gol tu bergoyang sebab kena bola. Siap dapat diambil oleh keeper lagi tu. Secara peribadi aku tak anggap itu gol sebenar. Hanya gol nasib jer tu aku boleh katakan.


Chelsea patut malu sebab tak dapat berpesta gol lagi-lagi team EPL lain macam Arsenal pun mampu menundukkan Malaysia 4-0. Liverpool pun apa kurangnya, sampai tiga kali bocor tapi boleh menjaringkan 6 gol pada malam Ahad lalu. Alahai, Chelsea oh Chelsea. Dengan team reserve Malaysia pun tak boleh nak mengasak balik. Apa dah jadi ni bro?.

Bagi pendapat akulah, jangan nak mimpilah nak gugat team-team power lain macam Manchester United. Mintak maaflah, nak lawan team reserve nipun tercungap-cungap ada hati mau rampas tempat juara liga musim depan. In your dreams. Kepada pasukan Negara, well done boy's. Good job

Shacklesmith : Kepada kengkawan aku yang sokong Chelsea, jangan marah ya. KAH KAH KAH KAH KAH. 

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget