Monday, July 4, 2011

Totally Hot (Heroin Terbaru Filem Transformer's : Dark of The Moon)


Aku rasalah, mesti ada di antara korang yang tak puas hati Megan Fox dah tak belakon cerita terbaru siri Transformer ni kan?. Mungkin ramai jugak tak kisah sebab beranggapan bahawa heroin baru ni lebih sikap feminin dari heroin yang lama. Almaklumlah, Megan Fox kan bekas tomboy. Yang terbaru ni, lebih sikit ciri kewanitaannya. Baiklah, kepada sesiapa yang belum mengenali heroin terbaru yang menjadi penyeri kepada siri terhebat box-office ini maka aku memperkenalkan Rosie Huntington-Whitley. Untuk pengetahuan korang semua yang tak tau lagi. Sebelum memulakan karier sebagai pelakon, dia ni sudah dikenali sebagai seorang supermodel. Sesiapa yang suka banyak women's fashion magazine mesti perasan punyalah muka dia ni. Siap pernah jadi Victoria Secret model lagi tu bro!. (AMARAN GAMBAR PANAS)





Gambar kat atas nilah yang buat semua jejaka kat London tu tak tertahan meleleh air liur melihatnya itu. Tarikan utama Rosie adalah bibirnya yang mongel itulah. Kalau sesiapa yang bernafsu tebal konfem tak tahan punya bro. Tengok ler gambar kat bawah ni pulak. Haish, bermimpilah korang nak dia cium kan? Hahaha


Bagi aku dia ni bukanlah yang paling cantik sangat di dalam antara ramai supermodel dalam dunia. Tidak secomel Abigail Clancy dan semontok Katie Price. Dia ni bagiku ada iras-iras Kate Moss masa zaman muda kecuali dia ada 'apa yang Kate Moss takde. Hehehe, aku pun tak paham sampai sekarang macam mana fotografer profesyional tahun 1990an boleh tertarik dengan Kate Moss. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (sekadar meminjam gaya Hishammudin Rais). Mereka berdua berasal dari negara yang sama tapi ternyata Rosie memiliki lebih kelebihan dan daya tarikan lebih dari Kate Moss sehingga melayakkan beliau menghiasi majalah lelaki miang terkemuka UK seperti GQ, Maxim, Nuts dan T3 (yang bersembunyi disebalik tema teknologi).



GILA GANAS SIOT!!! SIAP PAGI PENUMBUK LAGI TU

Shacklesmith: Maaflah kalau aku terpaksa tapis bahagian tertentu sebab bukan apa. Pembaca blog aku ni bukan semua lelaki ye. Ahaks, bagi aku tanpa Megan Fox filem ni ade kekurangannya lah sebab filem tu la yang memperkenalkan dia kepada kita bukan? Kepada kipas susah mati Transformer sekalian, terimalah Rosie dengan seadanya. Tak dapek den nak nolong nyo eh.



 


8 comments:

Abangspek said...

hang censored itu kembar tapi tarak senser itu blakang kat gambar last, nice woo

Shacklesmith said...

aisehman!!.. xprasan lah bro.. ingat string dia halus sgt.. hehehe, xpe2.. bkn nmpk celah dy pun :D

Anonymous said...

gua nampak sumting pada gambar terakhir.. apedehal?
hahaaha..

alyea said...

perghh sgt seksi oo ini olang...hehe

Shacklesmith said...

miziey>nmpk ape bro?? haha.. jgn pandang dgn nafsu!! ;)

alyea> erk?? seksi ke seksa?? hahaha :)

nabeella Que said...

hot gler n dark of the moon pling best kot!

sollehahn.com said...

aku rasa transformer 3 best sebab takde megan fox ah...muahaha

Raz said...

hohoho seksinye tapi sekeping sangat la.. bernafsu kah

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget