Tuesday, December 27, 2011

Apa Bapak Sosialis Ni Melalut Hari Jumaat Sudah?

Aku pernah menulis entry mengenai orang tua sasau ni bulan Mac sudah pasal sosialisme sampah yang dia dok promotekan kepada anak-anak ikan dia (termasuk sekali anak ikan muda lagi jambu Anwar). Nama beliau bukanlah asing bagi aku, kalau korang rajin membaca Malaysia-Today, MalaysiaKini dan majalah Mastika daripada tahun pertengahan 2000an tahun 2009 (tak silap akula) konfem penah dengar nama orang tua ni iaitu Hishammudin Rais.


Apa dah jadi dengan orang tua ni aku tak taulah, mungkin disebabkan hidup dalam buangan terlalu lama di negara orang sampai boleh jadi terpesong sebegini. Kalau korang nak tengok apa terpesong mengenai orang tua nie boleh baca keratan yang aku tampalkan di bawah nih.


Klu : Sejak bila pulak Islam mengiktiraf 25 Disember sebagai tarikh kelahiran Nabi Isa A.S?



Shacklesmith : Macam manalah orang tua ni boleh jadi sasau lagu nie, takkan bisnes Tukar Tiub motor tak laku kot. Aku tengok dalam Alexa Ranking kemain lagi. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget