Friday, December 9, 2011

SONOS - Sistem Hi-Fi Yang Wi-Fi

Pernah tak korang terfikir bila nak mendengar lagu MP3 dari iPhone, iPad atau pun mana-mana peranti yang menggunakan OS Android (Galaxy Ace, S dan Tab) dan kemudian ingin menyambungkannya kepada speaker dan set stereo agar pengalaman mendengar menjadi lebih menarik serta memuaskan?. Ya, mungkin sudah wujud sistem sedemikian tapi kali ini bukan hanya satu speaker atau dua speaker. Kali ini SONOS menghasilkan sistem Hi-Fi baru yang bukan saja mampu menyambungkan  peranti iOS dan Android anda kepada satu atau dua speaker, malahan lebih dari itu di segenap penjuru rumah korang dengan menggunakan teknologi Wi-Fi. Mungkin kedengaran seperti science fiction tapi kini, nothing is impossible.


Bagaimana ianya berfungsi?


Aku rasa tak perlu korang bandingkan dengan Logitech Squeezebox Touch Network audio player sebab SONOS Wireless Hi-Fi System ini menggabungkan integrasi antara peranti iOS/Android (example-iPhone,iPad & Samsung Galaxy), router dengan set speaker stereo.
Kalau korang nak paham dengan lebih jelas lagi silakan tengok video nie. Kat situ akan diterangkan dengan lebih jelas kelebihan sistem nie.


Boleh tahan jugak beb, aku rasa kalau bajet mengizin aku nak angkat sebijik. Senang bila nak kenduri kahwin ke birth anak buah nanti tak payah susah payah cucuk wayar sana-sini bai. Haha


For more info click HERE!

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget