Friday, December 2, 2011

Artis Indon Bangga Buah Dada Diraba Beckham!

Kalau mendengar berita sebegini dari negara seberang tu, aku tak berasa hairan dan pelik bin ajaib pun. Sebabnya kerana mereka merupakan golongan warga yang tak tahu malu!. Aku tak menuduh seluruh warga Indonesian bersikap sedemikian. Cuma golongan yang suka mencari publisiti murahan ni ajer yang berperangai tak senonoh!. Khasnya golongan artis-artis mereka yang sebilangan besarnya tak tahu pakai otak.

Indon oh Indon, mengapa kau masih tak sedar-sedar akan bala yang datang menimpa dari Yang Maha Esa sekiranya perbuatan jelik ini yang kau gemari dan gilai.




Bangga Buah Dada Ditandatangani David Beckham


KUALA LUMPUR – Penyanyi seksi Indonesia, Syahrini, mengejutkan ramai pihak apabila bangga menghebohkan buah dadanya yang tandatangani oleh bintang bola sepak terkemuka dunia, David Beckham, dengan hanya beralaskan sehelai baju-t yang nipis dan ketat.
Laman web hiburan terkenal, Oh! Bulan, melaporkan bahawa Syahrini turut bertindak mencium pipi bekas pemain lagenda Manchester United itu ketika berkunjung ke Indonesia baru-baru ini.
Syahrini yang dikatakan terkenal dengan penampilan imej seksi dengan saiz buah dada yang besar telah dipilih untuk sebagai duta untuk menemani dan memperkenalkan David Beckham kepada budaya dan keadaan di sekitar Indonesia sempena perlawanan persahabatan antara LA Galaxy dan Indonesia.
Dalam perlawanan bola sepak tersebut,  LA Galaxy telah berjaya mengalahkan negara jiran dengan jaringan gol, 0-1.
Bagaimanapun, Oh! Bulan turut mendedahkan bahawa tindakan Syahrini itu telah mendapat reaksi negatif pelbagai pihak yang menyifatkan penyanyi itu sebagai keterlaluan dan memalukan pengamal industri hiburan di sana.
Misalnya pelakon terkenal Indonesia , Chelsea Olivia dan vokalis kumpulan Nidji, Giring, yang memberikan komen negatif terhadap Syahrini melalui laman sosial Twitter milik mereka.
“Mmmmm, memalukan..,” kata Olivia.
Giring pula ‘memuji’ Syahrini dengan menyatakan penyanyi seksi itu pandai menarik perhatian ramai dengan mencetus berita yang hangat dengan publisiti.
“Syahrini is a good singer.. And she know’s how to make a catchy news and publicity. Salam buat jambul katulistiwa mu #mindtalk,” katanya. (sumber Mynewshub.my)
Aku sudah masak benar dengan kerenah mereka ni melalui pemerhatian aku di ruangan maya iaitu internet. Rata-rata ramai di antara kaum wanita mereka menggilai batang meriam lelaki Barat yang umumnya lebih gah dari lelaki pribumi mereka (mana perginya ilmu minyak belacak?). Lihat saja siapa suami Julia Perez dan bilangan artis kacukan di sana (lebih ramai berbapakan orang luar dari beribukan orang luar). Nampaknya ilmu santet dan guna-guna lelaki Indonesia tidak berapa menjadi apabila berhadapan dengan lelaki barat ya mas.
Tahukah korang sudah berapa ramai gadis-gadis yang bekerja di Bali sudah hanyut dalam buaian nafsu didakap dan ditutuh lelaki kafir Barat. Kebanyakan mereka ini berasal dari kawasan kampung di pulau Jawa dan mereka datang ke pulau Bali untuk mencari rezeki tapi akhirnya terjerumus ke dalam lembah nafsu yang melekakan. Aku pun tak tau nak kata apalah beb, mereka tidak tahukah bahawa berzina dengan lelaki kafir ini hukumnya sudah murtad!. Atau mereka sendiri yang memilih jalan sengaja mahu keluar dari landasan yang benar.
Zarina An-Julie? KAH KAH KAH KAH!!!. Beliau tu reject stock dalam industri hiburan Malaysia.  Apa gunanya beliau lagi, kami masih empunya bakat-bakat baik yang boleh diketengahkan demi kebangkitan industri filem Malaysia.
Sesungguhnya inilah akibatnya kalau kemanisan dunia yang melalaikan diambil berat tapi soal akidah ditolak ke tepi hingga dibakul sampahkan. Maka tidak hairanlah, negara yang mempunyai populasi teramai dunia ini sering dilanda bencana alam!. Kedatangan Sabdo Palon Noyogenggong (Dajjal) semakin hampir dan rakyat Indonesia masih lagi lalai dalam kenikmatan dunia syurga palsu ini.
Shacklesmith : Semoga rakyat Malaysia sedar dan jangan jadi seperti mereka yang hanya tahu ikut telunjuk hawa nafsu saja.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget