Saturday, August 13, 2011

Arlene Tan Bukan Sitt Al-Wuzara, Akhirnya Gaysec Memohon Maaf

Walaupun secara peribadinya aku menyokong usaha yang dilakukan oleh penggodam muda Gaysec untuk membongkar identiti sebenar Sitt Al-Wuzara. Tapi aku berasa agak ragu sikit benarkah Arlene Tan itu Sitt Al-Wuzara kerana berdasarkan dari segi gaya penulisan Sitt Al-Wuzara. Ianya berbunyi agak kepondanan dan kebapokan dan mustahil untuk ditulis oleh perempuan tulen sedangkan Arlene Tan jugak bukanlah pondan. Beliau adalah perempuan tulen.  Apa pun yang menyebabkan Arlene Tan diragui mungkin benar-benar Sitt Al-Wuzara hanyalah disebabkan penglibatan beliau dalam grup murtad dalam Facebook dan pandangannya terhadap agama yang agak liberal. Kini, pihak Gaysec telah memohon maaf atas kesilapan mereka berikutan tuduhan tersebut. Walaubagaimanapun mereka berjanji akan tetap tidak akan menghentikan usaha membongkar siapakah dalang sebenar dalam laman-laman murtad dan anti-Islam yang bertebaran di ruang maya ini.


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

kami mengaku informasi yg kami terima dari pelbagai sumber (anonymous) ini tidak disemak terlebih dahulu dimana akhirnya informasi tersebut telah membawa kepada rujukan yg salah terhadap mangsa (Arlen Tan) dan bukan target kami yg sebenarnya.

Dikesempatan ini kami ingin memohon maaf kepada Arlen Tan dan pihak2 penyokong beliau. Kami amat berasa kesal atas apa yang berlaku. Namun begitu kami amat berharap agar Arlene boleh mendapatkan kaunseling dari Jabatan Agama Islam mengenai kekeliruan agama yg dihadapinya.

Berkenaan dgn ops3 ini pula..kami tidak akan melepaskannya(release) secara umum. Dimana ianya tidak bersifat peribadi pada individu2 tertentu, tetapi lebih menjurus kepada pertubuhan sesebuah organisasi dan pergerakan tertentu. Apakah ada kena mengena dgn isu2 yg berbaur keagamaan pada masa kini? Jangan beri kami jawapan anda..simpan dan jgn berikan sebarang spekulasi sendiri. Biarkan pihak berkuasa menjalankan tugas mereka.

Dengan penuh rasa rendah diri sekali lagi kami memohon maaf pada Arlene Tan atas bala yg diterima olehnya berpunca dari kecuaian kami.

Terima kasih kepada Fanpage Pendedahan Ekslusif Siapa Sebenarnya Sitt Al Wuzara yg mana kami boleh sifatkan mereka mengenali siapa sitt yg sebenarnya?

kerja kami boleh menjadi semakin mudah namun bagi mengelakan berlakunya lagi sebarang kesilapan, kami memerlukan masa yg panjang.

Kami akan cuba menebus kesalahan dan kecuaian kami dengan melakukan beberapa #Operasi demi untuk menentang laman sesawang yang menghina agama islam sepanjang bulan puasa ini. Insyallah.

Satu perkara yang kami perlu ingatkan kepada pihak umum adalah, kami lakukan ini semua bukan kerana kami mahukan `populariti` ataupun untuk mendapatkan `duit`. Jika kami lakukan untuk mendapatkan populariti, dah lama kami menyebarkan perkara ini kepada pihak yang mampu membuatkan kami jadi lebih `popular` atau `dikenali`, dan jika kami mahukan duit, mungkin sudah lama kami jual segala informasi, pangkalan data(database) yang kami miliki selama ini kepada pihak yang tidak bertanggungjawap untuk mendapatkan duit dan kekayaan, jika anda berfikir kami sedemikian, bermakna anda salah, kami tidak mengejar populariti dan duit, kami hidup dan wujud di dunia siber ini hanyalah untuk semata-mata menegakkan tahap keselamatan sesuatu laman sesawang atau sistem di malaysia ini. Jika anda tidak boleh terima dengan apa yang kami lakukan, anda boleh menyuarakan kata-kata anda pada kami. Insyallah kami akan cuba fikirkan.

Sekali lagi, maaf daripada kami kepada peminat gaysec, pihak umum dan terutama sekali Arlene Tan, kami manusia biasa, semua orang mesti akan melakukan kesilapan.gaysec

2 comments:

alyea said...

sy pon sokong 200% usaha gaysec ni..hrap2 stu ary nanti terbongkar la sape sitt al wuzara itu..

Shacklesmith said...

haha.. sokong jgn x sokong alyea ;)
sy pun sokong spenuhnyer usaha dowg ni..

kagum gak bwu blaja kat skolah da pandai hack sdgkn sy ni blaja IT kat kolej pun skilled lg.. ^^

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget