Tuesday, August 16, 2011

Mari Beraya Dengan Kak Nurul Ikut Gaya Baru!

Tinggal dua minggu jer lagi dan bahang kemeriahan lebaran sudahpun dirasai dengan begitu hangat sehangatnya. Berduyun-duyunlah syarikat-syarikat yang menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan termasuk mengurus dan melansingkan badan berlumba untuk mengedarkan iklan ucapan hari raya. Bukan setakat mengucapkan aje beb, siap promo lagi. Ni termasuklah iklan ucapan hari raya yang menampilkan penyanyi Nurul ni.

By the way, korang agak kan. Sesuai baju macam ni dipakai masa hari raya?. 


Shacklesmith : Kalau Kak Nurul pakai baju ni masa beraya kat Penang nanti konfem even Pak Lah dan Anwar bagi duit raya RM50 sorang pun takde sape nak heran sebab terbeliak bijik mata tengok fesyen terbaru ni! (Kepada advertiser dan pihak pengurusan Glow & Glamour yang semestinya terdiri dari kalangan bukan Melayu, Tolong jaga sensitiviti lah!. iklan 8tv tu boleh marah pulak)

1 comment:

alyea said...

pergh..sexy kot..cuci mata org tgok..hmm ape la sgt kalau tutup sikit kat ats tu then xyah buat belah..sopan sikit walaupon!!=)

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget