Sunday, August 21, 2011

Biar Betul Beb!- Alter Ego Lady Gaga

Tak habis-habis penyanyi penuh kontroversi ini melakukan perkara yang pelik-pelik. Daripada memakai pakaian yang diperbuat dari daging mentah, mengenakan hiasan kepala daripada telepon sehinggalah memakai tanduk ala-ala setan baphomet!. Macam-macam cara pemakaian saja muncul dari penyanyi ini. Bagi aku, Lady Gaga ini dari segi gaya lagi kreatif dari Bjork. So, tidak perlulah menggunakan nama-nama yang pelik untuk mencipta kelainan demi publisiti.
Baru-baru ini heboh di segenap persada dunia hiburan antarabangsa ini dikejutkan dengan kemunculan alter-ego penyanyi lagu 'Bad Romance' ini sebagai - LELAKI. Apa! Lady Gaga sudah jadi jantan??!! BIAR BETUL BEB!. Macam manalah dia kempiskan dua bijik buah limau bali dia yang ranum tu ya? Haha. Sila tengok gambar di bawah untuk kepastian. Nama 'beliau' adalah Jo Calderone.




Pergh, sebijik macam jantan gua tengok bai!. Tu baru atas jer dada dah nampak rata. Belum tengok lagi the whole body macam mane dia 'hilangkan' curves tu. Apa pun, pose ala lelaki oleh Lady Gaga ini tampak lebih real dari Cate Blanchett yang nak cuba menggayakan aksi Bob Dylan suatu ketika dulu.



Shacklesmith : Ada orang kata Lady Gaga ni khunsa, jadi betul lah kot kan.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget