Friday, February 3, 2012

Apeks Putus Cinta Lagi!! Siapa Leuniey Natasha??



Nampaknya kontroversi melanda lagi buat penjaga gol Harimau Malaya dan Red Warrior serba macho, Khairul Fahmi Che Mat. Dari tahun lalu semenjak kes beliau putus tunang dengan Elia Jejari Runcing dan gosip BBM panas bersama gadis bernama Shida. Badai kontroversi tidak putus-putus menimpa beliau. Baru-baru ni beliau dilaporkan telah putus cinta dengan kekasihnya, Dahlia Teck dan kini pula pula menjalinkan hubungan dengan seorang gadis Kelantan yang bernama Leuniey Natasha.


Pada pendapat peribadi aku perkara sebegini mungkin biasa untuk didengari kerana putus cinta itu sudah jadi ketentuan hukum karma dan qada' & qadar. Akan tetapi lebih memanaskan keadaan menurut blog gosip hiburan yang lain, dikatakan bahawa kekasih baru Apeks tersebut baru memutuskan tali pertunangan pada 14 Januari yang baru terjalin semenjak 29 Disember lalu gara-gara tergilakan Khairul Fahmi Che Mat.




Malahan dakwaan putus cinta Apeks dan Dahlia Teck turut diperkuatkan dengan ketiadaan mereka bertwit semenjak pertengahan bulan lalu. Lebih menghangatkan lagi keadaan, seseorang yang tidak dikenali dari Kelantan telah mencipta satu akaun baru Twitter untuk menghebahkan kepada umum mengenai khabar ini. Sila lihat di SINI @MahsiH2

SIAPA LEUNIEY NATASHA

Mengikut hasil penggeledahan yang aku jalankan melalui Google aku mendapati 'pacar baru' Khairul Fahmi ini merupakan seorang make-up artist. Menurut twitter MahsiH2 lagi, beliau ni ada sejarah merampas kekasih Dahlia Teck sebelum ini lagi (Entah betul ke tak, harap-harap tidaklah) . Berikut adalah gambar-gambar beliau yang aku perolehi sepanjang pencarian ini. 

Aku cedok dari SINI

Ini pulak gambar sewaktu majlis pertunangan beliau dulu. Sudah macam majlis bersanding jer aku tengok beb.



Kalau nak tengok lagi gambar beliau silalah ke laman Tweeter milik saudara/saudari @MahsiH2. Aku berjanji akan padam gambar ni jika ada empat atau lebih pihak yang tidak senang dengan tindakan aku ni. Harap maaf kepada sesiapa yang terasa.

Aku secara peribadinya tidak yakin dan mempercayai 100% akan kesahihan khabar ini kerana masak benar akan segala kontroversi yang menimpa Khairul Fahmi Che Mat. Kadangkalanya perkara kecil berkaitanya sengaja diperbesarkan walhal bendanya pun remeh-temeh. Macam kes BBM hari tu heboh keluar gambar Apeks dengan awek bernama Shida last-last takde apa jadi pun. Apeks tetap lagi setia bersama Dahlia. Kali ni heboh pasal kekasih terbaru tapi mana gambar mereka berdua pulak beb? 


Shacklesmith : Mengharapkan ini semua adalah khabar angin. Buat kami sebagai penyokong setia pasukan Harimau Malaya. Kami mahu KFCM/Apeks terus kekal bersama Harimau Malaya untuk 10 tahun lagi!.





No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget