Saturday, February 4, 2012

Nasib Baiklah Apeks Bukan Punca Utama Leuniey Dan Hisham Putus Tunang..

Hari ini segala persoalan mengenai benarkah Khairul Fahmi Che Mat punca utama terputusnya tali pertunangan Leuniey Natasha dan Hisham yang dilaporkan kononnya pemilik akaun Twitter @MahsiH2. 




Hisham, bekas tunang kepada Leuniey Natasha kini tampil membersihkan nama Apeks dan bekas tunangnya dengan mengesahkan bahawa Apeks bukanlah punca utama tali pertunangan mereka terputus. Disamping itu beliau juga menafikan dakwaan setengah spekulator gosip bahawa beliau pemilik sebenar akaun Twitter @MahsiH2 yang dikatakan kononnya oleh segelintir spekulator adalah keterbalikan namanya.


Beliau juga turut merayu agar isu ini dihentikan dan tidak diperbesar-besarkan lagi. Berikut adalah sebahagian laporan Harian Metro yang telah disunting semula oleh blogger Beautifulnara untuk ringkasan pembaca sekalian.



Kata bekas tunang Leuniey:-

Bekas tunang tidak pernah membuat pengakuan mahu memutuskan pertunangan kerana Khairul Fahmi. Bekas tunang memutuskan pertunangan tanpa memberitahu sebabnya. Saya hanya mengetahui kisah saya di Internet selepas diberitahu rakan dan harap ia tidak diperbesarkan.

Ditanya adakah dia mempunyai kaitan dengan twitter @MahsiH2, bekas tunang Leuniey memberitahu:-

Mengapa saya mahu mengaibkan nama keluarga sendiri dengan menyamar sebagai orang lain di Twitter dan menyebarkan perkara itu. Saya juga terkejut apabila ada beberapa gambar dalam akaun itu sedangkan saya tidak menyimpannya sebaik putus tunang. (kredit - Terbakor.com)

Aku harapkan dengan penjelasan oleh bekas tunang Leuniey ini maka berakhirlah segala spekulasi liar dakwaan bahawa kontroversi ini berpunca dari Apek sendiri. Semoga segala tuduhan liar ini berakhir dan tidak membawa tekanan kepada Apek terutamanya tatkala berdepan perlawanan besar esok. 



Shacklesmith : Apa kata Dahlia pulak? Baca di SINI. Aku harapkan segalanya berakhir, semoga Apeks tabah menerima dugaan ini sebab besok ada big match. Sama-samalah kita doakan Harimau Malaya menuju kejayaan menumbangkan Bahrain!.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget