Monday, January 16, 2012

Cehh! Kena Gigit Nyamuk Pun Nak Kecoh.. Apalah Tiz Ni

Apa keslah ngan sorang pelakon muda yang popular ni. Semua benda yang berlaku pada diri sendiri nak dijadikan bahan cerita. Kalau pasal ditinggalkan kekasih tu okay jugaklah boleh kita terima. Ini pasal peha kena gigit nyamuk pun nak kecoh siap post kan gambar di Facebook dan Twitter lagi!. Begitulah yang hangat diperkatakan di sebuah blog hiburan terhadap pelakon jelita Tiz Zaqyah baru-baru ini.



Tidak cukup sekadar meluahkan perasaan betapa sakitnya digigit nyamuk di wall fan page Facebooknya. Beliau siap uploadkan sekali gambar peha dan betisnya yang penuh kesan gigitan nyamuk di di Twitter (mungkin disunting menggunakan perisian instagr.am



Pergh, beristighfar dan mengucap panjang aku bila mendengar khabar ni blog hiburan tersebut. Mana mungkin pelakon yang terkenal dengan imej bertudung dalam drama Nur Kasih tiba-tiba boleh jadi neo-gedikz sebegini sampai kena gigit nyamuk pun nak kecoh satu dunia. Setahu aku beliau ni tak gedik langsung depan mainstream media (kat belakang ngan kengkawan artis dia gua tak taulah beb)

Fikirkanlah, dosa mendedah aurat pakai seksi tu dah satu hal (bab free hair tu ramai orang tak ambik pot sangat sebab ramai awek-awek free hair termasuk dari negeri yang mengaku 'Serambi Mekah' dan hanya serbanistas jer yang terpekik melolong bising). Ini sampai peha kena gigit nyamuk pun nak post kat internet. Tak tahukah ramai orang dok pandang-pandang jeling-jeling. Aduyai.

I have nothing against Tiz Zaqyah, in fact dalam Twitter aku memang senang dengan ramai rakan artis beliau yang matang dalam ber-Twittering walaupun usia mereka masih muda dan ada yang sebaya aku. Apa quote-quote dorang yang baguz aku Retweet (RT) jugak. See, begitulah caranya public figure menggunakan Tweeter. 

Just share what goods for you and your fans because sharing is caring, but tweeting just about getting some hurtful mosquito bites. Ohh sorry I beg to differ that.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget