Sunday, October 23, 2011

AWAS! Video Yang Akan Membuatkan Mata Anda Berbulu

Biar betul beb ape yang gua tengok nie, serius kelakar sampai nak tergolek gua bawak dibuatnya. Masih ingat lagi parody lagu Najwa Latiff iaitu 'Cinta di Muka Buku' yang diubah digubah menjadi 'Cinta di Buku Lima' dendangan penyanyi misteri tanpa wajah iaitu Encikmimpi hampir dua minggu lalu. Tapi yang buat aku nak tergelak ni semua gara-gara geng Twitterjaya. Kenapa aku gelar geng Twitterjaya sebab depa ada meletakkan logo Twitterjaya sebagai cover video muzik depa, tambahan aku follower kepada penyanyi kepada lagu ni juga iaitu @Luna_Rahman dan salah sorang kepada cameo-nya iaitu @karrotgold. Video ni dikeluarkan selang beberapa minggu selepas lagu 'Cinta di Buku Lima dan mendapat sambutan paling hangat sekali dalam masa 2-3 hari ni.

Mempersembahkan, 'Cinta di Muka Bulu' dendangan @Luna_Rahman!


Jujur aku katakan video ni lebih best dari video yang asal sebab biasalah ada elemen lawak bodoh kan. Segala babak dalam video muzik Najwa habis diparodi termasuk babak dalam kafe Tutti Frutti dan adegan tangkap gambar secara curik guna kamera DSLR. Yang paling tak boleh belah adelah part 'Macbook'. Ade ke patut guna laptop biasa tampal kertas gambar Apple. Memang siot giler kelakarlah beb!.

Shacklesmith : Teringat part Najwa masa dalam Tutti Frutti, setakat berani isi suku jer kot yogurt cream dalam tu cup dia. Mana taknya member aku sendiri isi setengah harga satu cup ambik kau RM25.50!, Apa pun nasib baik aku RM10.00 lagi kurang daripada dia.. hee~

2 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

trauma najwa latif

Shacklesmith said...

terus dia bukak buku blaja n lupekan psl menyanyi daa..

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget