Saturday, October 22, 2011

Himpun Sejuta Umat Vs October Tweet Fest!

Apa aktiviti korang pada hujung minggu ini lebih-lebih lagi hari Sabtu esok?. Takkan duduk rumah melangut jer kot, alahai korang muda lagi. Isi jelah dengan aktiviti yang berfaedah supaya masa korang tak terbuang. Bak kata pepatah, 'masa itu emas'. Dalam sibuk-sibuk dok kalut nak decide apa aktiviti yang harus dilakukan pasti ramai yang runsing tak tau ke mana arah yang dituju Sabtu ini. Nak tengok wayang, dating dengan awek dan balak, lepak dengan kengkawan ataupun merayau dan melilau jer tak tau kemana sorang-sorang kalau takde member yang sudi nak temankan.

Apa kata korang lupakan sejenak aktiviti cliche yang biasa korang buat tiap hari minggu dan try join benda lain pulak. Amacam?. Hah, daripada korang melepak tak tentu hala baik korang aktiviti riadah macam October Tweet Fest ( #OctTwtFest) yang dianjurkan oleh Digi atau pun Himpunan Sejuta Umat. Kedua-duanya diadakan di Shah Alam. Apa kata korang nak pergi salah satu majlis ke nak pergi kedua-duanya sekali?.

Jom kita lihat objektif kedua-dua majlis anjuran syarikat swasta dan NGO ini.

#OctTwtFest
Himpunan Sejuta Umat
Sudah buat keputusan?, jadi bagaimana dengan pilihan korang dimana aktiviti yang harus korang sertai. Pandai-pandai decide sendiri yang mana korang patut join hari Sabtu ini.

Berkenaan dengan aktiviti yang akan dijalankan sewaktu Himpunan Sejuta Umat, serius memang aku tak dapat apa-apa info tapi apa yang pasti konfem lah ada aktiviti yang bermoral untuk kita umat Islam jugak.

Cuma buatlah keputusan betul majlis mana yang patut korang join.

Shacklesmith : Pilihlah yang bermanfaat serta tidak melanggari batas pergaulan hukum syarak.

2 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

wah mcm best je!!!

Shacklesmith said...

da lepas daa cik wanie lovela oii..
syg btoi xpgi smlm.. hee~

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget