Friday, November 11, 2011

11/11/11 - Day of the Immortals

Assalamualaikum,
Aku ni kalau diikutkan bukanlah seorang rajin sangat baca surat kabar beb. Nak baca pun bukan boleh concentrate, anak buah bising menjerit sambil main kejar-kejar ke hulu ke hilir sampai susah aku nak fokus membaca. Setakat baca dua tiga helai muka surat lepas tu blah sambung bukak berita Google pulak dalam net.


Tapi entah mengapa aku rasa bersemangat pulak nak baca surat kabar hari ini, sebab apa erk?. Hah, korang nak tau NST isu ari ni agak special jugak la beb. Siap bagi spek 3D lagi, patutlah aku tengok lain gambar nyer. Pakai spek tu baru nampak gambar timbul. Huhu, yang syoknya bila baca artikel mengenai filem Immortals!. Pergh, gua cakap lu beb memang enjoy dan buat tambah bersemangat lagi aku nak menonton filem tu nanti bai.




Ni nak habaq mai sat, aku dengar cerita ni dah keluar kelmarin. So, dua hari lagi awal la daripada tayangan kat USA. Huhu, sayang gak gua tak dapat tengok semalam. Tapi takpelah lusa aku ada masa lagi. Nak join peraduan Nuffnang?, konfem ke boleh menang nih bai. Aku selalu gak follow tapi tak pernah join pun contest nih. Beli tiket jer sudah toksah nak harap free.


Kalau bertuah menang takpe jugak. Haha, nanti-nantilah aku join beb. Tapi boleh ke blogger picisan macam aku menang? Walahualam. Apa pun nanti lepas Shacklesmith tengok filem ni nanti jangan risau. Aku akan buat review jugak macam filem Transformer aritu. Harap-harap filem ni lagi memuaskan dari The Three Musketeer. XOXO


Shacklesmith : Semangat nak tengok wayang datang balik!. Dah dekat sebulan kot aku tak kuar gi wayang beb..



No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget