Friday, November 11, 2011

Erm Alahai, Oh Fasha Sandha.. Belakang Tak Tutup Ke??

Aku takde apa-apa prejudis pun pada mana-mana selebriti perempuan kat Malaysia ni tapi faham-faham sajalah pantang lepa sikit macam-macam kontroversi berlaku. Baik dari segi pemakaian, kelakuan malahan hatta cara makan sekalipun semuanya diperkatakan. Orang kita ni paham-paham jelah sudah kaki mengumpat nombor satu. 


Selebriti perempuan ni pun manusia jugak seperti kita. Tak semestinya terlepas dari melakukan kesilapan sama ada tak sengaja ataupun disengajakan. Well, nobody is perfect anyway right?. Macam Fasha Sandha, tak habis-habis menimbulkan kontroversi. Sure mesti ade orang menyampahkan?. No wonder la dah jarang kita tengok muka dia dalam mana-mana filem terbaru ataupun drama di TV la nie. Aku dah agak mesti ada orang menyampah punya.


Selepas berbikini string di Bali, perang Twitter dan kontroversi cinta dengan Botak Juvana. La ni tersebar gambar pakaian tak cukup kain dia pulak. Erm alahai, at least takdela seteruk Cik Miera Liyana yang dedah tepi dada tu kan. Cuma apa yang tak kena dengan pakaian dia nie?. Dedah tang mana pulak cik kak oi..






Tengok tali coli bersimpul rapi kat belakang tu kalau ada tangan gatal bukak sapalah yang susah kan, tak pasal-pasal diri sendiri jugak yang termalu. Apapun, terpulanglah korang nak menilai apa bagi aku aurat tetap jugak aurat!. Fashion designer pun satu, sama promote dosa. Aduyai.

Walaupun keperibadian dia tak berapa elok, tapi dalam hal lakonan aku tetap respek cara lakonan dia. Kalau berlakon bab air mata tu memang okay lah bagi aku walaupun rasanya memang ada pelakon yang lagi bagi bagus daripada dia.

Aku kalau jadi pelakon dan ditawarkan berlakon bersama dengan dia memang aku tak tolak. Lagi-lagi kalau filem tu ala-ala What Happened In Vegas. Tengoklah nanti macam mana aku perdajalkan dia macam apa yang Ashton Kutcher dah buat pada Cameron Diaz. MESTI BAPAK TENSION LA DIA DIBUATNYA NANTI BEB!. HAHAHAHAHA  


Shacklesmith : Dua perenggan terakhir tu adalah hanya gurauan semata-mata, agak-agak sikit aku nak jadi pelakon beb. Muka aku ni pun rasa tak ada market, setakat jadi pengarah di belakang tabir tu okaylah kot. Kalau ada bakatlah. HAHAHAHA!!!

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget