Thursday, November 10, 2011

Zarina Anjulie Redakan Ketegangan Ganyang Malaysia Di FHM

Biar betul beb cik Zarina ni pergi redakan ketegangan tu? Bukankah dia bertanggungjawab menambahkan 'ketegangan' sehingga sebilangan besar rakyat Indonesia khususnya kaum prianya. Lagipun siapa tak kenal dengan beliau yang sering mencetuskan kontroversi itu, lebih dua bulan dulu kecoh dengan perang twitternya dengan Awal Ashari. Sebelum itu satu Malaysia gempar dengan serangan pre-emptive terhadap Faezah Elai yang beliau nafikan sebagai bukanlah 'Faezah Elai' yang juga merupakan pelakon filem Otai dan drama Suteramaya itu.


Kini beliau tak serik-serik pula menimbulkan ketegangan di seberang pulak tuh. Ish-ish, tak habis-habis betul buat ketegangan lah beliau ini kan. Jom kita ikuti apa punca ketegangan tersebut.

“Tak cuma musik rock melayu ala search yang kita impor dari Malaysia. Zarina datang dan dia ingin tinggal di sini untuk menyenangkan Anda. Dan berpose seksi adalah salah satu cara yang dipilihnya!” lapor majalah FHM edisi Indonesia keluaran Oktober 2011 mengenai posing ‘maut’ Zarina Anjoulie Lavocah yang pernah menggemparkan industri seni kita dengan gambar-gambar ‘terlampaunya’.




Pergh, bapak giler kencang beb siap jadi penghias majalah lelaki miang FHM lagi kat Indonesia. Tapi tak kisahlah, orang Malaysia tak heran pun sebab banyak lagi pelakon perempuan di Malaysia yang harus dibagi publisiti. Hanya mat-mat indon jer yang layan cuti mata bai. Lagi satu aku nak tambah, dah jarang jugak aku nampak muka dia kat TV kan? Erm, betul ke atau aku terlepas pandang?. Anyway, tolong perbetulkan kalau aku silap.


Seingat akulah, kali pertama aku tengok muka dia kat TV tahun 2007 dulu dalam episod pertama slot drama Seram iaitu Anak Pontianak yang merupakan kesinambungan dari filem Pontianak Harum Sundal Malam terbitan Pesona Pictures. Aku perasan beliau ni berlakon sebagai watak utama yang kononnya adalah cucu kepada Mariam lakonan Maya Karin. Tapi aku tak follow langsung la cerita ni memandangkan jalan ceritanya sedikit mengarut sebab men-superhero-kan makhluk jelmaan syaitan yang bernama pontianak tambahan pulak aku masa tu tengah sibuk nak ambik SPM jadi nak tengok TV bukan ada masa sangat pun.


“All I hear frm yesterday is tetek this tetek that.. Apa dosa sial tetek aku kat org.. Masing2 ada tetek nk kacau tetek org.” – @Zarina_anjoulie.


Namun aku tetap yakin bahawa orang Malaysia wont give a damn to this lady pasal kontroversi terbarunya itu sebab setakat tayang lurah orang tak kisah apa orang Malaysia dah tengok lebih daripada itu lagi dua tahun sudah meskipun beliau menafikan penglibatannya dalam gambar tersebut. Google saja nama beliau dan lihat apa hasilnya!


Shacklesmith : Macam-macam kerenah pelakon zaman sekarang nih, kalau berlakon pun tak seberapa tapi kontroversi jer panas buat apa? Bukan tambah isi poket pun balik-balik press jer yang laku.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget