Friday, November 11, 2011

Amboi Pakcik Ambik Kesempatan Melayan Sakan Nampak?

Aku agak sesiapa yang fanatik dunia permotoran dan supercar memang konfem tak pernah miss autoshow nih. Lagi-lagi yang dok kat Kuala Lumpur tu semestinya takkan lupa nak bertandang ke majlis yang boleh dikatakan berprestij dan gilang gemilang ini. Itulah penangan Kuala Lumpur International Motorshow yang julung-julung diadakan setiap tahun!.


Selain menjadi tumpuan peminat automotif negara, acara ini juga turut menjadi tarikan dan medan pertempuran bagi peminat seni fotografi untuk beradu nasib mendapat foto terbaik.


Tapi korang kena ingatlah, bukannya kereta saja yang menjadi sasaran mereka untuk menyimbahkan flash kamera DSLR milik mereka tapi turut menjadi 'mangsa' adalah para model ataupun autoshow girl yang menghiasi acara berkenaan.


Apabila mereka menjadi perhatian para jurufoto, maka tidak hairanlah ada 'jurufoto' yang hanya bajet pakai Cybershot dan Cool mahupun iPhone dan Blackberry pun turut mengambil kesempatan untuk bergambar malahan bersentuhan dan bergeselan dengan para autoshow girl tersebut!.


Pergh! sudahlah model-model ni terpaksa terpacak 5-6 jam kat dalam ekspo tu kena senyum jer sepanjang masa dan menjaga mekap supaya tak luntur dek peluh inikan pulak terpaksa melayan tangan-tangan miang para pengunjung yang ambik kesempatan nih. Gamaknya lagi susah jadi model autoshow daripada model catwalk kot.


Walawey, mentang-mentanglah awek-awek model autoshow ni badan punyalah mantap dan seksi sampai meleleh air liur. Sedapnyer pak cik-pak cik ini ambik kesempatan nak meramas mesra dengan model ini. Mana taknya pengalaman indah ni hanya berlaku setahun sekali jer beb!


Kalau korang kat mana posisi tangan gatal pak cik - pak cik nih aish! mesti tempat baik punya depa pilih nak landing-kan tangan tu. Nak pegang-pegang jelah!. Orang kalau dapat barang mesti nak belek kan beb. Takkan dok cuci mata jer, tangan mesti nak gerak lah.


Aku rasa brader ni baru belajar kot. Muka nampak nervous semacam jer.

Fulamak! pak cik ni tak boleh blah gila kot. Hai, awek Russian doll kat sebelah tu tangan dapat posisi strategik punya!. Kalau dia dapat tackle mau tak jadi Cristiano Ronaldo dapat Irina Shayk neh bai.

Amboi, ni dah melebih dah nih pak cik!! Kalah mat rempit profesyional

Tersenyum lebar pak cik ni bila amoi mendada!

Pemalu jugak brader ni dengan amoi tu
Agak-agak kan, kalau nak dijadikan bini depa secara tak sengajanya terambik handphone kedua pakcik ni dan jumpa gambar tu agak-agak apelah reaksi mak cik - mak cik bila dapat tau pak cik ni ada buat keje tak senonoh kat autoshow nih? Haha, kalau dah kantoi konfem perang besar kot beb!!

Shacklesmith : Gambar ni dah lama sebenarnya, daripada bulan Oktober 2010 lagi..







No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget