Thursday, June 2, 2011

Apa Nak Jadi Dengan Kau Adinda Evans!!!

Banggalah sangat 'barang pusaka tok nenek' ko dah longgar.. Balak ko memang bodoh!!

Malam semalam masa sebok melayan page borak politik Facebook, Anti-PKR Club tetiba jer aku dikejutkan dengan satu nama yang takde kaitan langsung dengan politik di wall page berkenaan. Heboh 1 Malaysia memperkatakan tentang si budak perempuan yang digelar Adinda Evans (bukan nama sebenar). Si gadis muda cilik berusia baru 14 tahun yang berasal dari Puchong, Selangor berkenaan dilaporkan telah membuat pengakuan berani mati bahawa dia sudah tiada dara lagi di laman blog beliau bertarikh 5 Disember 2010. Korang semua cuba bayangkan budak baru Tingkatan Satu dah pandai mengangkang?. Sedangkan aku umur masa tu pun tak reti nak mengorat perempuan apa lagi nak berkawan. Jangankan bercakap dengan perempuan, nak dekat pun tak berani. Tapi budak betina ni bukan main ligat lagi siap bagi barang dia supaya jantan datang tutuh. Apa ke bodohnya?. Sejahil-jahil aku masa zaman budak-budak umur 13-14 tahun perangai jahat tapi nak berzina pun jauh sekali. Aku pandai jaga diri aku, tapi si bingai ni nak kata apa lagi?, Awat mak bapak tak pantau ke pergaulan dia. Duduk punyalah jauh nun kat Puchong sana tapi boleh berani gila melepak dengan jantan kat KL sedangkan aku masa dulu yang duduk Damansara Height ni pun tak pernah melalak ke Seri Hartamas sampai malam walaupun aku bersekolah kat sana. Korang tengoklah pengakuan bangang betina ni, ada can dibuang sekolah tak lama lagi nih. Aku bajet PMR dia pun tak lepas.



   kesah ape aku bukan virgin

ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA.
skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ?
lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh ..
jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! 
puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita ade MARUAH DIRI !
thankyou :)

Posted by Adinda Evans' at Sunday, December 05, 2010
Nauzubillahminzalik!! sesungguhnya inilah perangai anak gadis di akhir zaman. Apabila cinta duniawinya diletakkan ke tahap paling tinggi dari cinta pada Illahi nilah akibatnya. Aku kalau jadi bapak dia memang aku rejam dia sampai mati ikut hukum hudud. Tapi apakan daya, dia bukan anak aku. Aku berharap agar beliau, Nadia Elliza a.k.a. Adinda Evans diberikan hidayah dari Allah SWT supaya dia bertaubat!.

Sebelum itu saya minta saudara melihat senarai beliau dalam carta terhangat Twitter di Malaysia dan seluruh DUNIA... Mari kita lihat Malaysia dahulu..

#2 : Memang mak ko patut malu dengan ko weh!!!

#3 DALAM RANKING DUNIA!!! Aku pulak yang malu woit sebagai ORANG MALAYSIA!!!
SHACKLESMITH : Tu baru budak Puchong beb, budak perempuan kat sekolah aku di Hartamas tu bagaimana?. Aku kena siasat nih!!. Jangan sampai kami senior korang semua terpalit lumpur gara-gara korang!!!

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget