Thursday, June 9, 2011

Demo Gameplay Assassin's Creed Revelation's Di E3 2011

        Semenjak dari siri pertama lagi, Assassin's Creed never ceased to impressed me with it's outstanding game play and unique storyline. Banyak skil-skil baru yang di update kan ke dalam game hebat ini demi kepuasan para pemain sebagai contoh cara berlawan dengan musuh. Penambahan ini memang amat perlu demi menandingi game-game ninja buatan Jepun selain dari mengekalkan mood ke-Eropah-an yang menjadi teras penceritaan game ini. Selain itu, flying fox juga ditambahkan ke dalam permainan sebagai satu ability untuk mengkomplementasi pergerakan parkour dan leap of faith (terjunan bebas dari cerun dan bangunan tinggi). Aku memang tabiklah kepada team-team developer Assassin's Creed ni. Mereka memang kreatif dan AWESOME!.


Kegigihan para krew syarikat Ubisoft dalam memperbaikkan mutu permainan video teragung dekad ini memang patut dicontohi oleh para-para penggiat IT tanah air. Diharapkan para pelajar bidang IT di IPTA dan IPTS seluruh negara khasnya pelajar bumiputera perlu berani dalam menceburi bidang game ini agar berupaya menghasilkan karya-karya seni interaktif yang terbaik sehingga berupaya menembusi pasaran antarabangsa sebagaimana juga filem Merong Mahawangsa yang diterbitkan KRU. Berbalik kepada game ini, kepada siapa-siapa yang ada PS3 dan Xbox 360. Sila save budget untuk beli DVD original game ni bulan 11 depan!. (kalau korang nak beli cetak rompak RM10, lantak koranglah). P/S : Aku pun beli budget jugak brader ;)

Shacklesmith : KRU ada bukak studio untuk filem di Cyberjaya. Agaknya bila untuk industri game pula ya? Teringin jugak aku nak main game buatan Malaysia kat PS3 dan X-box 360.

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget