Saturday, June 18, 2011

Konti Radio Terbako!!! Ishh, Ishh, Ishh..!

          Alamak konti radio mana yang terbakar ni?. Panik betul aku dibuatnya, kalau betul konti radio terbakar aku dengar apa tiap-tiap pagi bila nak pergi kerja?. Aduyai, bala bala bala. Sapalah nak bagi info trafik kat aku tiap-tiap pagi ni.

Yeah, jangan panik pulak anda di luar sana ya. Shacklesmith saja buat suspen tapi entah menjadi ke tak tau lah. Haha, buat anda yang pendengar radio sekalian yang belum tahu lagi. Di sini Shacklesmith nak memaklumkan bahawa ikon kebanggan Kampung Pisang, Perak iaitu Usop Wilcha atau dikenali juga sebagai Shy8 telahpun menyertai stesen radio terkemuka Hot FM!.


Nampak gayanya adelah teman buat Fafau bercakap loghat Perak sama-sama kan. Selama ni pun Fafau mula dikenali dengan loghat Peraknya masa 1st x2 jadi Deejay dulu. Bertambah meriahlah konti Hot Fm jadinya, bertambah panas gara-gara terbako akibat kehangatan yang dibawa Usop Wilcha.

Shacklesmith : Yeah!! Hidup Kampung Pisang!! Oppss... hidup Usop Wilcha!! :D :D :D

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget