Monday, June 6, 2011

Gadis Bawah Umur Yang Mengaku Sudah Tiada Dara Bunuh Diri??

Beberapa hari yang lalu, heboh diperkatan mengenai seorang gadis yang masih bersekolah (kena buang ke tidak?) yang mengaku sudah tidak mempunyai dara lagi akibat berhubungan badan secara luar nikah dengan bekas kekasihnya.

Sayang sungguh, gadis comel tersebut masih lagi di bawah umur dan sepatutnya menumpukan perhatian sepenuhnya kepada pelajaran dan bukannya sibuk bertukar jantan dan bermadu kasih dengan mana-mana jejaka apatah lagi dengan usianya yang masih muda. Ternyata pengakuan beraninya amat menggemparkan seluruh komuniti blogger di Malaysia dan mengundang 1001 kutukan dan kritikan pedas. Sepatutnya keaiban diri sendiri tak patut didedahkan lebih-lebih lagi perihal berkaitan dara dan teruna  kerana itu urusan kita dengan-Nya sahaja. Biarlah Dia yang menghukum segala dosa kita.

Baru-baru ni Shacklesmith dapat berita bahawa gadis tersebut telah membawa diri ke Kuantan dan telah membunuh diri. Shacklesmith tertanya-tanya juga, dalam banyak-banyak tempat di Lembah Kelang ni kenapa Kuantan pula dipilih. Agaknya. kat situlah cinta pertama dia bersemi kot?

Apa pun kita nak tahu lebih lanjut SILA LAYARI LAMAN INI.

zzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssss!!!

No comments:

Cool Link's Mesti Clicks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget