Tuesday, June 28, 2011

Assassin's Creed Versi Untuk Kanak-Kanak Bawah Umur

              Kalau korang semua tengok game video kat atas ni hebat bukan?. Kepada kipas susah mati games sapa yang tak terliur nak main game begini, ada yang sanggup kumpul duit raya nak beli PlayStation 3 atau X-Box 360 semata-mata nak main game ni. Sebenarnya aku dah ulas pasal game ni pada entry yang sebelumnya dalam bulan ni jugak (SINI dan SINI). So, tak terpelulah aku ulaskan pasal game tu panjang-panjang kat sini lagi. Kalau nak diikutkan sistem rating game Eropah dan Amerika, game ini untuk 18 tahun ke atas. Kanak-kanak bawah umur tak dibenarkan memainkannya. Bagi sapa-sapa yang ade adik tu nampak gayanya terpaksalah korang main game tu sorok-sorok takut kantoi nanti karang adik korang tu nak main pulak. Tapi anda tak perlu risau lagi, pihak Ubisoft telah menyelesaikan masalah anda dengan bekerjasama dengan pihak Lego untuk menghasilkan permainan Assassin's Creed yang tidak mengandungi aksi ganas kategori 18PL sekaligus membolehkan adik-adik kecil bermain game tersebut dalam konsol permainan anda. Perkenalkan, Assassin's Creed : Revelation's (The Lego Version)


Bak kata brader Obefiend, Assassin's Creed memang AWESOME. So, kepada sapa-sapa jer yang tak suka game ni dan membandingkannya dengan game Ninja buatan Jepun. Boleh belahlah korang dengan ketaksuban tak sudah Ke-Jepangan korang tuh. Pada hemat aku, game ni terlalu bernilai untuk dibandingkan dengan game-game Ninja Jepun yang penuh dengan karut-marut anime semua. Di akhir kata ini, Shacklesmith hanya boleh katakan bahawa game Assassin's Creed ini merupakan masterpiece terhebat dunia permainan video pada abad ini. Tiada game yang epic untuk dibandingkan dengannya.

Sekian

2 comments:

Unknown said...

game ni memang best
sekuel die best2..
aku smpt main smapi AC 2 je
brotherhood x main lagi..

Shacklesmith said...

antara game yg jln citernyer plg best pnah aq main.. music soundtrack dy pun best2 jgk..

aq pun setakat assassins creed 1 jer.. terus skip gi brotherhood.. tu pun halfway lg.. huhu, xbyk masa sgt nk main game ni bro.. ^^

anyway, thnx 4 visiting yer bro.. ;)

Cool Link's Mesti Clicks!

SocialPromoter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masuk Jangan Segan-Segan

Nak Ke Mana Pulak Tu?

Jangan Ke Mana-Mana!!

Wibiya Widget